1. Ce reprezintă un depozit cu auto-servire?

Conceptul de depozit cu auto-servire este unul cunoscut în întreaga lume, iar Bucureștiul nu face excepție în privinta nevoii locuitorilor cu privire la acest tip de serviciu. Iți aduci bunurile sau posesiile la depozitul nostru, le încui într-o cameră cu propriul lacăt și poți veni oricând vrei, în cursul orelor de acces. Tu ești singurul care deține cheile. Unitățile Euro Mini Storage sunt sigure, curate, uscate și accesibile prin folosirea unui cod personal și a unei chei, timp de 7 zile pe săptămână. Poți depozita aproape orice, cât timp nu este perisabil, viu sau inflamabil.

  1. Cât de des am acces la bunurile mele?

Poți veni și pleca oricând îți dorești, de luni până duminică, între 7:00 – 23:00. Mai mult decât atât, poți avea acces 24/7 la cerere. Vă invităm să accesați urmatorul link euroministorage.ro/tour/ro unde puteți face un tur virtual al clădirii Euro Mini Storage.

  1. Cine va avea acces la unitatea mea?

Tu ești singura persoană care are cheile de la propriul lacăt, pe care îl poți cumpăra de la noi sau îl poți aduce de acasă.

  1. Unde de află Euro Mini Storage?

Îl poti găsi în București, pe bulevardul Theodor Pallady, nr. 42J (aici găsiți harta)

  1. De cât spațiu am nevoie?

Îți sugerăm să folosești estimatorul online pentru a determina mărimea de care ai nevoie (clic aici). Poți calcula în funcție de mărimea casei tale, mărimea vehiculului pe care îl folosești pentru a muta lucrurile sau în funcție de numărul de cutii de care ai nevoie pentru a depozita. Dacă ești nesigur, personalul nostru te poate ajuta să determini mărimea corectă.

  1. Cât de repede mă pot muta?

Te poți muta în aceeași zi în care vii la noi să închiriezi spațiul (în timpul orelor de program) daca ai documentele necesare pentru a completa și semna contractul. Plata unei garanții și a primei facturi trebuie să fie făcută anterior mutării. Va rugăm să întrebați angajații noștri.

  1. Cât costă depozitarea în Euro Mini Storage?

Prețul pe care îl plătești este determinat de mărimea spațiului de care ai nevoie. De aceea, promisiunea noastră este ca îți vom oferi cel mai mic spațiu posibil. Te putem sfătui cum să îți depozitezi bunurile și posesiile pentru a folosi la maximum spațiul.

  1. De ce nu există prețuri postate pe site?

Estimarea spațiului de care ai nevoie nu este atât de simplu pe cât pare. Îți recomandăm să ne dai un telefon, FĂRĂ NICIUN FEL DE OBLIGAȚII, pentru a beneficia de prețul corect pentru spațiul de care ai nevoie.

  1. Pot cumpăra cutii și materiale de împachetat de la Euro Mini Storage?

Da, avem spre vânzare o gamă largă de materiale pentru ambalat, de la cutii la folie cu bule. Aici găsiți lista completă cu produsele noastre.

  1. Cum aduc bunurile la voi?

Trebuie sa iti aduci bunurile in depozitul nostru. Avem parcare și o zonă mare de încărcare/descarcare. Alternativ, putem găsi o soluție pentru a transporta bunurile și ca un bonus pentru clienții noștri, oferim remorci pentru folosirea in acest scop.

  1. Cât de mari sunt spațiile voastre?

Camera noastră cea mai mică este locker-ul de 1m cub (1m x 1m x 1.2m). Conform nevoilor tale, îți putem oferi unități de la tipul 1 la tipul 35. Tipul unității reprezintă cu aproximație mărimea în metri pătrați.

  1. Sunt încălzite spațiile de depozitare?

Unitățile noastre sunt încălzite și ventilate. Unitățile cu acces direct (auto) sunt ventilate natural și neîncălzite.

  1. Cât de înalte sunt camerele pentru depozitare?

Unitățile situate la parter au înălțimea de 2.8 m, iar cele de la etajul 1 măsoară 2.5 m înălțime.

  1. Ce fel de metode de securitate există?

Primul lucru pe care îl avem în minte este securitatea bunurilor tale și siguranța personală. Vei beneficia de acestea si de multe alte masuri de securitate. Vei folosi un card de acces personalizat pentru a intra în perimetrul nostru securizat. Clădirea noastră are supraveghere 24/7 CCTV, alarme pentru fiecare unitate, alarmă împotriva infractorilor și sistem de detectare a fumului. Totodată, tu ești singurul care are acces la camera ta, care este incuiata cu lacatul propriu. Lacătul este personal și numai tu deții cheile.

  1. De ce acte am nevoie pentru a semna contractul?

Dacă semnați un contract ca și persoană fizică, ai nevoie doar de un act de identitate (BI, CI, pașaport sau permis de conducere). Pentru companii, sunt necesare urmatoarele acte: o copie a Certificatului de înregistrare și o copie cărții de identitate a administratorului.

  1. Cum îmi plătesc chiria?

Vom factura lunar, cu plata în avans.

  1. Ce este inclus în preț?

Prețul specificat de angajații noștri include chiria lunară. O garantie returnabila egala cu chiria lunara a unității se achită la începutul perioadei de depozitare și se returnează la încheierea contractului. Adițional la prețul plătit lunar există o taxă de mentenanță care include curațarea zonei, a clădirii, îndepărtarea zăpezii și sistemul de secuitate 24/7.

  1. Există cărucioare și stivuitoare?

Există carucioare și stivuitoare, fără suprataxă pentru clienții Euro Mini Storage.

  1. Oferiti discounturi?

În funcție de gradul de ocupare și de cerere, avem oferte speciale pentru unități variate. Înscriindu-vă la newsletter-ul nostru veți fi la curent cu aceste oferte primii.

  1. Cum functionează promoția 1 euro?

Daca doriți să inchiriați pentru o perioadă de minimum șase luni, puteți să profitați de oferta noastră de 1 euro pentru prima lună.

Termenii și condițiile acestei oferte:

– În funcție de gradul de ocupare

– Prețul nu include taxele de service, TVA sau asigurare

– Garanție de unitate necesară (returnabilă la finalul contractului)

– Toate ofertele au o perioadă minima de închiriere de șase luni calendaristice

– Oferta e valabilă pentru noii clienți

– Ofertele și prețurile se pot schimba la discreția Euro Mini Storage

– Plata se face în avans

– Această ofertă nu se poate cumula cu o alta

  1. Care este perioada minimă de închiriere?

Perioada minimă de închiriere este de 30 de zile. Poți închiria atât cât dorești, neexistând o perioadă maximă de închirere.

  1. Cum rămâne cu asigurarea?

Poți face asigurare pentru bunurile depozitate la Euro Mini Storage. Avem oferte pentru bunurile clienților nostri, realizate de brokerul nostru. Vă rugăm să cereți mai multe informații angajaților noștri.

  1. Ce metode de plată sunt disponibile?

Acceptăm plata în numerar, card de credit sau transfer bancar.

  1. Cât de mult pot sta?

Poți depozita atât cât dorești. Nu există o perioadă maximă pentru depozitare.

  1. Îmi pot transfera lucrurile dacă am nevoie de mai mult sau mai puțin spațiu?

Te poți muta cu ușurință în altă unitate oricând, în funcție de necesitățiile de depozitare și de disponibilitatea spațiului din alte boxe.

  1. Cum anulez contractul de inchiriere?

Contractul este pe timp nelimitat, iar pentru a încheia contractul, trebuie trimisă o notificare, nu mai târziu de a 15-a zi a ultimei luni. Notificarea trebuie trimisă în scris, prin fax, poștă sau email.

  1. Cum returnez unitatea?

Pana in ultima zi de contract, impreuna cu un reprezentant Euro Mini Storage, vei verifica si semna procesul verbal de returnare.

  1. Cum mi se returnează garanția de securitate?

Garanția de securitate este returnabilă la sfârșitul contractului. Această garanție este returnată in contul bancar dupa două săptămâni de la predarea camerei de depozitare, în cazul în care unitatea nu este deteriorată ori există restanțe.

  1. Este cineva cu care pot vorbi dacă există probleme?

În permanență va exista un angajat disponibil 7 zile/ saptamană la recepție, în timpul orelor de program. Dacă aveți nevoie de asistență în afara orelor de program, există butoane de asistenta localizate la intrare, la punctele de încărcare/descărcare și la ieșire, de unde veti fi redirecționat către un angajat ce va va putea ajuta.

  1. Care este programul?

Luni – Vineri: 9 – 19
Joi: 9 – 21
Sambata: 10 – 16
Duminica – Inchis (daca nu a fost programata o intalnire)